Joseph hits 32 on Dec. 1, but big clikkies are reluctant to wish him a happy birthday

不管怎么说,真是一个美好的生日。美国有一群多么美好的人,他们如此热爱正义和平等,以至于要不停地公开羞辱别人。

Tyler Joseph, frontman of twenty one pilots, hits 32 on Tuesday, December 1, 2021, but up till now, it seems his big clikkies are not willing to show him any love.

Big clikkies mean people who post stuff about the band and have a large following on Twitter and, and they are awfully quiet on Tuesday. These accounts include top__today (the great guy who can't help but leak a song off to Internet then had to lie about it, got lucky didn't have to serve jail, because the pilot guys were nice enough not to charge him)  and DiscordClique (great guys who decided to shut down their chat room where tons of people communicate just because they got butthurt by a tweet).

Some clikkies did decided to celebrate his birthday, or at least try to. Clikkie Jumble started an activity which calls for fans to hold a piece of paper with the words "Happy birthday Tyler" (not "use your platform", "where do you stand", or "fking racist"? I'm surprised.) But someone reminded him that "Be careful, you’ll offend someone!!!!" Like, duh. Bandito Hub encouraged fans to get #tylertakeover trending by using Tyler's face as their layout. Seems like a racist's face can be quite popular as layout on Twitter.

blurryfacetj did succeed in making a whole video where bunch of fans wish him happy birthday. Except he's not American clikkie. He's from Argentina. I guess he hasn't even heard of the word "racist"?

Dark1Pilots made another video of people's birthday wishes.

Enough of the big clikkies (or shall we call fake clikkies from now on?) New Era News made a sincere gratitude towards Joseph. sahlofolinax wrote a beautiful letter to Joseph, thanking him for emotionally supporting her. Nesmanehad2 made an awesome video recapping Joseph's speech over life and purpose, and really showed how inspiring he has been to us, and what a kind person he is. Why don't we only follow these afterwards, instead of the other "big clikkies" out there?

Anyway, what a wonderful birthday. What a wonderful group of people in America who loves so much about justice and equality that they have to keep publicly humiliating others about it.

p.s. I really hope DiscordClique and top__today shut down their account if they are going to spread hate online. If you don't support the band's message, and if you have to so dishonest about who Tyler is, you should really leave Twitter and start your own fake clique


约瑟夫在12月1日迎来32岁生日,但大咖粉絲们不愿意祝他生日快乐

泰勒-约瑟夫,二十一飞行员乐队的主唱,在2021年12月1日周二达到32岁,但到现在为止,他的大clikkies似乎还不愿意给他一些爱。

大clikkies是指那些在Twitter上发布关于乐队的东西并拥有大量粉丝的人,而他们在周二非常安静。這些账号包括top__today(伟大的家伙,他曾經忍不住把一首歌泄露到网上,然后還撒谎說沒有,幸运的是最後没有服刑,因为pilots那幫傢伙很好,没有起诉他)。DiscordClique(伟大的家伙,决定关闭他们的聊天室,好多人在那兒聊天。只是因为他们被條推文戳痛了屁屁)。

一些clikkies确实决定庆祝他的生日,或至少尝试。Clikkie Jumble发起了一个活动,号召粉丝拿着一张纸,上面写着 "泰勒生日快乐"(不是 "用你的平台"、"你的立场在哪里",或者 "該死的种族主义者"?我很惊讶)。)但有人提醒他,"小心点,你会得罪人的!!!!"。可不。Bandito Hub鼓励粉丝以泰勒的脸作为頭像,让#tylertakeover上熱榜。看来种族主义者的脸在Twitter上作为頭像是很受欢迎的。

blurryfacetj确实成功地做了一整段视频,裡面一堆粉丝祝他生日快乐。只是他不是美国的Clikkie。他来自阿根廷。我猜他甚至没有听说过 "种族主义者 "这个詞?

說够了大clickkies(或者以后我们应该叫假clickkies?)new era  news对约瑟夫做出了真诚的感谢。 sahlofolinax给约瑟夫写了一封漂亮的信,感谢他在情感上支持她。Nesmanehad2做了一个很棒的视频,回顾了Joseph关于生命和目的的演讲,并且真正展示了他对我们的激励,以及他是一个多么善良的人。为什么我们之后不能只关注这些人,為什麼還要关注其他那些 "大Clikkies "呢?

不管怎么说,真是一个美好的生日。美国有一群多么美好的人,他们如此热爱正义和平等,以至于要不停地公开羞辱别人。

p.s.我真的希望DiscordClique和TOP__today关闭他们的账号,如果他们要在网上传播仇恨的话。如果你不支持乐队的信息,如果你必须如此不诚实地谈论泰勒是怎樣的人,你真的应该离开Twitter,并开始你自己的假clique群體。

附: sahlofolinax's letter to Tyler Joseph (archived here, here, here and here)

亲爱的泰勒

祝你生日快乐 这是我第一次为你的生日做一些事情。我通常会給一些貼文下面的圖和評論點心。但今年我这么做的原因是因为在过去的两年里,你的音乐以我无法想象的方式帮助了我。

我一直是你的音乐和歌词的忠实粉丝,从《No Phun Intended》到《Level of Concern》都是如此,但我并没有像有些人那样和其中的一些歌词联系起来。但这一点在去年发生了改变。

去年,我失去了我生命中最重要的人之一。我被悲伤冲昏了头脑。我与世界其他地方断了联系,我变得非常沮丧。我学会了如何在别人面前戴上面具,但暗地里我的内心却在崩溃。我会用音乐来淹没我的悲伤,听人们谈论他们的感受有多可怕。

在其中一次会议上,当我的音乐在隨即播放时,《朋友,请你》响起。歌词太贴近生活了 "你假装自己很好,但你已经失去了你的摇摆和光彩 "脱颖而出,我觉得你是在对我说话。听完这首歌,我觉得没那么可怕了。我日复一日地重复播放着《二十一位飞行员》,你的音乐慢慢而又坚定地给我打上补丁,每一句歌词都在告诉我,会好起来的。

你的音乐拯救了我。你和Josh对我的生活产生了重大影响 说实话,我有很多东西要感谢你们。

谢谢你把不同年龄、不同种族、不同性别的人团结成一个大家庭。

谢谢你的 clique。这是发生在我身上最好的事情之一。通过贴心的留言,互相提携,互相关心,这个小圈子是我生命中最美好的事情之一。

谢谢你的音乐 谢谢你在钢琴上的每一次敲击,在尤克里里琴上的每一次拨动,谢谢你给我们的每一句歌词,把我们从陷入的困境中拉出来。

在你的尤克里里琴上,你给我们的每一句歌词,都让我们从陷入的困境中振作起来。

谢谢你通过你的音乐建立了强大的联系,不仅仅是和我,而是和其他的小团体,即使你不知道我们一半以上的人存在。

谢谢你通过你的词曲天才为我们创造的世界,谢谢你帮助我们度过难关。

谢谢你做你自己,谢谢你的鼓励之言,谢谢你提醒我们,活着是值得的。

谢谢你决定用自己的方式来馈赠这个世界。你是个英雄,你将永远是我眼中的传奇。

真诚地,艾丽斯。


* 加入社群平台:在新浪微博哔哩哔哩关注我们的账户。也可以加入聊天群

订阅 newsletter

在下面填好你的 E-mail,有新的贴文便会发到你的电子邮箱。

* 为必填项

Intuit Mailchimp

* 中国网络下提交这一表单可能会异常缓慢,去这个页面→提交订阅,会快很多。